もういくつ寝るとPlans

デスキャブさんのオフィシャルからPlansの情報のメールが来ました。mtvUってとこでPlans聴けるよーって内容のニュースが載ってたりしました。でも聴きません。すきな食べものはあとにとっとくタイプなので聴きません。あと何日か待ちます。

auでサマソニの音源がダウンロードできるよとdcfc’s life-styleで知って、soul meets bodyダウンロードしました。それにあわせて待ちうけ画面までつくってしまいました。(au-A5404S用)デスキャブ仕様で待ちます。

台風すごいなあ・・。
Plans - paper house Plans - field Plans

あら、ポスタルのオフィシャルサイトできてますね。

Advertisements

  1. Leave a comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s